唔知點解時間好似日日都唔夠用咁,究竟係我個時間管理得唔好,定係我哩個大打雜真係好多野做呢?本來琴日心情仲好差直至返工前,我都仲係好鬱悶咁,加上一早又天黑黑灰灰暗暗咁,一時又太陽一時無端端密集式嘅大雨,連個天都弗弗地,猶如我心情一樣!不過返到公司開始好似一路都有好多野忙咁,所以連原先好鬰結嘅心情都忘記了! 今日忙左好多樣野,又去左好多地方,但係係今日咁忙嘅時間,都有比我病發嘅空間,哈哈哈...不過我今日買嘅衫褲鞋全部都係屬於我個寶貝仔嘅,買得好開心呀!不過放工返到屋企見到個位兄台就唔多好,對住哩D軟皮蛇嘅人,簡直係好似參加左個D耐力鐵人賽咁,對住佢都唔知可以比咩反應佢好,已經當睇佢唔到嫁啦,仲可以當若無其事咁問野傾計,佢都白癡㗎!我就真係應唔到佢啦!其實我都冇諗住理佢,因為我自己都攰到爆炸,仲要頭先啱啱先搞掂所有人7月份嘅亡命更表,睇到隻眼要痴埋咁制,好彩終於完成!但係排好更表,聽日又有其他大單野,仲有8日哩個月完啦,要叫D同事開行turbo先可以搞返掂條數,如果唔係就死得人多啦!所以聽日要抓繄時間好好準備哩幾日用咩箣略先可以達標!我要加油呀,無謂嘅人及無謂嘅野,我都無暇兼顧吖!
工作係最好既「媽啡」,有令人忘記痛楚的功效。加油!
回覆刪除無錯吖!本來都幾down嘅心情,做做下野又唔記得左Lu!
刪除多謝你支持我,菲菲姐!哈哈!我加個"姐"字咁稱呼你,我覚得咁樣適合D,因為我尊重你為我長輩,希望你唔會介意呀!
姐前姐後三分險… XD 不過我估我係大過你的…
回覆刪除